♥ Hey Stalker ! Welcome To My Blog . Enjoy Reading My Blog Yeahh , Blog Saya Tidak Cantik , Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Blog Saya ♥

semuanye tidak seperti dahulu

ASLAMMUALAIKUM
first of all now sha dah bertudung :) keayuan dan kecomelan shasya semakin terserlah . hehehehhee . k perasan jap -.- and terima kasih banyak-banyak dekat semua kaan-kawan shaa yang banyak sokong shaa bertudung . masyehh k tayangku semua . k topic jauh lari dah nie :) semenjak shaa da bertudung and sha bgthu razmind yang shaa bertudung , perangai diaa semakin berubah dan macam ta boleh terima sha bertudung . now text pon mcm nak ta nak jaa . semua nyee telah berubah :') if dia rasa ta boleh terima shaa dengan imej baru shaa nie dia boleh lepas kan shaa , but sha nk dia tahu shaa sayang dia :') selalu balik skola mesti ada text dari dia , now daa tade . tadi time dkat bustop shyda , nureen kata kejap lagi banyak laa text , misscall dari boypren aku :( k terasa sangat sebab aku daaa ta dapat macam korang dapat sekarang . tuhan ja yang tahu perasaan aku weaa . aku menangis , tapi korang tak nampak :'( tadi story dengan shafiq , sumpah rasa nak cry sesangat . tapi tak pe sabar ja :') tu jaa nak update for today </3 i'm sory dude , i can't be perfect for you :') but i try my best .