♥ Hey Stalker ! Welcome To My Blog . Enjoy Reading My Blog Yeahh , Blog Saya Tidak Cantik , Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Blog Saya ♥

three month with you

ASALAMMUALAIKUM
oke kemarin kita gaduh kan sayang , but sampai sekarang mcm tak oke lagi :') ini semua salah saya kan . saya yang mula kan segala gala nye . sebab benda kecik kita gaduh mcm nie kan . bila saya baca balik text kita malam tu , cara awak text memang mcm nak tinggal kan saya :') saya menyesal buat mcm tuu , serius . malam tu kita text saya cry awak , saya down mlm tu. saya geram sangat sangat dengan kesilapan saya . saya taktahu nak buat apa saya lepas kat dekat twitter , then saya cakar tangan saya dengan kuku saya , habis tangan saya merah merah . time tu memang terfikir nak toreh tangan but benda tu ada kesan . but tu semua kerja bodoh ! saya cakap dengan awak kita berbaik , awak kata nanti nanti laa . now kita ber kau aku kan . urmm tak sweet mcm dulu . saya still pangil awak bie tapi awak still berkau aku . bie i nak kita berbaik mcm seblom sebelom nie . nie semua kerana ego masing masing tu yang kita mcm nie sekarang . oke today 23/3/2012 kita three month sayang tapi kita still ta berbaik lagi . if awak hilang dari hati saya , hidup saya kosong awak , kosong ! kawan kawan saya semua sudah break dengan bf diaoang , saya tanak mcm diaorang . awak saya sayang awak ! please kita berbaik oke . sayata sangup kalau mcm nie . bila saya ckp iloveyou awak just balas "ok" . ye saya tahu awak mcm dah ta sayag saya kan :') setiap kali saya baca text awak pasti air mata akan teman saya baca text awak tu sayang :') hope hari nie kita berbaik baik mcm biasa k sayang . tak larat dah mcm nie :') event awak buat saya sakit hati , hati saya tak pernah berhenti mencintai dan menyayangi awak RAZMIND ! oke happy aniversary 3 month darling <3